Το πρώτο Ελληνικό software χωρίς συμβόλαιο συντήρησης

Πλήρης οργάνωση και παρακολούθηση των πελατών και των προμηθευτών της επιχείρησής σας.

Device Slider

Οργανώστε καιπαρακολουθήστεαναλυτικά όλες τις αγορές, πωλήσεις και προσφορές της επιχείρησής σας

Αυτόματη σύνδεση με λογιστικά γραφεία

Αυτόματη σύνδεση του Live CIS (γέφυρα) με λογιστικά γραφεία για μεταφορά των εμπορικών κινήσεων (τιμολόγια αγοράς, πώλησης κλπ) στα λογιστικά προγράμματα. Αυτόματη λήψη back up.

Άμεση διαχείριση πληροφοριών

Κάντε άμεση διαχείριση πληροφοριών μέσω αποστολής sms , απευθείας από το Live CIS, προς όλα τα κινητά.

Σύνδεση με ηλεκτρονικό κατάστημα

Άμεση σύνδεση του Live CIS με ηλεκτρονικό κατάστημα ( e-shop), ώστε μαζί με την παραγγελία να γίνεται και η τιμολόγηση του πελάτη απευθείας μέσα από το e-shop.

Αναλυτική ενημέρωση σε κάθε επίπεδο

Αναλυτικές εκτυπώσεις, εύχρηστα γραφήματα και άμεσα στατιστικά για κάθε εμπορικό επίπεδο της επιχείρησής σας.

Εγγύησηασφάλειαςτων δεδομένων σας με SSL και ISO 27001

cis2
Δυνατότητα ανάρτησης τιμοκαταλόγων που αφορούν τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας
Αυτόματη δημιουργία και εξαγωγή των αρχείων σας σε pdf, word, excel, html

Δυνατότητα αποστολής παραστατικών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Username: demo | Password: demo

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

  • Aυτόματη άντληση πληροφοριών. Διαχείριση σειρών στοιχείων & εκτυπωτών από τον χρήστη
  • Δυνατότητα παραμετροποίησης των φορμών της εφαρμογής από τον χρήστη
  • Δυνατότητα πολλαπλών ομαδοποιήσεων, ταξινομήσεων και αποθήκευση των προτύπων φορμών
  • Εξαγωγή αρχείων σε εκτυπώσιμη μορφή και σύνδεση με όλες τις εφαρμογές του Microsoft Office
  • Δυνατότητα εξαγωγής αρχείων σε άλλες εφαρμογές
  • Δυνατότητα επισύναψης εγγράφων και αρχείων
  • Πλήρης διαχείριση δικαιωμάτων χρηστών
  • Ειδικό menu δημιουργίας «αγαπημένων» πεδίων ανά χρήστη
  • Προσαρμογή πληκτρολογίου σύμφωνα με τις επιθυμίες του χρήστη
  • Μαζικές μεταβολές
  • Πλήρης παραμετροποίηση από τον χρήστη των γεφυρών ενημέρωσης όλων των υποσυστημάτων
  • Σύνδεση με Extra Εσοδα – Εξοδα, Extra Γενική Λογιστική & Extra Λογιστική Διαχείριση
  • Αυτόματη διαδικασία ενημέρωσης μέσω mail των εφαρμογών Extra του εξωτερικού λογιστή
  • Αυτόματες διαδικασίες ελέγχου
  • Βασικές Εκτυπώσεις ανά υποσύστημα
  • Στατιστικές Εκτυπώσεις ανά υποσύστημα
  • Δυνατότητα εκτύπωσης σε όλους τους τύπους των εκτυπωτών (dotmatrix, inkjet, laser)
  • Πλήρης αξιοποίηση των διαδικτυακών δυνατοτήτων
  • On line ημερολόγιο φορολογικών υποχρεώσεων

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

  • Πλήρης παρακολούθηση κυκλώματος Πωλήσεων
  • Λιανική Πώληση οθόνη
  • Παραγγελίες πωλήσεων
  • Παρακολούθηση εκκρεμών παραγγελιών πωλήσεων
  • Διαχείριση πολλαπλών τιμοκαταλόγων
  • Αυτόματη ενημέρωση των τιμοκαταλόγων
  • Σενάρια εκπτωτικής πολιτικής
  • Διαχείριση πελατών – χρεωστών
  • Παρακολούθηση διαφορετικών αποθηκευτικών χώρων – Υποκαταστημάτων ανά πελάτη
  • Πλήρης διαχείριση ειδών ανά γραμμή παραστατικού
  • Διαχείρηση πιστωτικών καρτών
  • Διαχείριση δόσεων
  • Μαζικός μετασχηματισμός παραστατικών
  • Πολλαπλά νομίσματα
  • Ενημέρωση μέσω internet ισοτιμιών νομισμάτων

ΑΠΟΘΗΚΗ

  • Διαχείριση Αποθήκης (ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΙ αποθ.χώροι)
  • Οργάνωση αποθήκης – Group Αποθηκών
  • Είδη – Αποθέματα
  • Παρακολούθηση Κύριας – Εναλλακτικής περιγραφή Ειδών
  • Ταξινομήσεις Ειδών
  • Έλεγχος Υπολοίπων Ειδών
  • Διαχείριση Bar Code
  • Διαχείριση πολλαπλών μονάδων μέτρησης
  • Set ειδών

ΑΓΟΡΕΣ - ΑΞΙΟΓΡΑΦΑ

  • Πλήρης παρακολούθηση του κυκλώματος αγορών
  • Παραγγελίες Αγορών
  • Παρακολούθηση εκκρεμών παραγγελιών αγορών
  • Διαχείριση προμηθευτών – πιστωτών
  • Έλεγχος υπολοίπων παραγγελιών – Δεσμευμένα & Αναμενόμενα
  • Ενοποίηση καρτελών πελάτη – προμηθευτή (φορείς)
  • Open Items
  • Διαχείριση αξιογράφων
  • Τράπεζες
  • Λογαριασμοί
 

LIVE C.I.S.

Συχνέςερωτήσεις

Το Live C.I.S. είναι ένα πλήρες εμπορικό πρόγραμμα διαχείρισης .
Με την εφαρμογή Live C.I.S. μπορείτε να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, τους προμηθευτές, είδη, υπηρεσίες, αποθήκη, να κόψετε τα παραστατικά σας και να τα τυπώσετε ή να αποστείλετε ηλεκτρονικά οποιοδήποτε παραστατικό καθώς και πολλές άλλες δυνατότητες ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Τρεις είναι οι βασικές διαφορές του σε σύγκριση με τα εμπορικά προγράμματα που εγκαθίστανται τοπικά.
Α. Η εφαρμογή είναι εξ’ ολοκλήρου web (όχι μόνο τα δεδομένα σε cloud), πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πλήρης ελευθερία και δυνατότητα πρόσβασης από οπουδήποτε στον κόσμο, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο internet.
Β. Η τιμολογιακή πολιτική διαφέρει εντελώς μια και η χρέωση γίνεται αναλόγως της χρήσης -η οποία καθορίζεται από τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης – και όχι με ετήσιο κόστος κάποιου συμβολαίου ή άλλων χρεώσεων σε υπηρεσίες.
Γ. Δεν είναι απλώς άλλο ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης αλλά μια πλατφόρμα web υπηρεσιών, μοναδική στον κόσμο, η οποία παρέχει πληθώρα υπηρεσιών όπως επικοινωνία της πληροφορίας μέσω κινητών, ελέγχει πιθανά δυσμενή στοιχεία των συναλλασσομένων και πολλά άλλα.

Ο αριθμός των παραστατικών που θα αγοράσετε ορίζεται από εσάς και τις ετήσιες ανάγκες της επιχείρησής σας. Ο minimum αριθμός παραστατικών που μπορείτε να παραγγείλετε είναι 50 παραστατικά ετησίως.

Μπορείτε να αναλώσετε τα παραστατικά που αγοράσατε μέσα στη διάρκεια 1 έτους ( το έτος λογαριάζεται από την ημέρα της αγοράς τους και όχι ημερολογιακά). Αν παρέλθει το έτος και έχετε αχρησιμοποίητα παραστατικά , μηδενίζονται αυτόματα.
Στην περίπτωση αυτή θα προμηθευτείτε τα έξτρα παραστατικά που χρειάζεστε, στην ίδια τιμή που αγοράσατε και τα προηγούμενα.
Τα μόνα παραστατικά που αγοράζετε είναι τα παραστατικά πώλησης ( τιμολόγια, τιμολόγια – δελτία αποστολής, αποδείξεις λιανικής). Οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιείτε για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησής σας είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.
Μπορείτε να συνδέσετε οποιαδήποτε συσκευή φορολογικού μηχανισμού με την εφαρμογή Live C.I.S.
Οι αναβαθμίσεις της εφαρμογής πραγματοποιούνται από τους προγραμματιστές και ανεβαίνουν αυτόματα χωρίς καμιά δική σας ενέργεια. Οι αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες για όλους τους χρήστες και δεν έχουν κάποια χρέωση.
Δεν υπάρχει καμία απολύτως δέσμευση, θα σας παραδοθούν τα δεδομένα που έχετε καταχωρήσει μέχρι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και είστε ελεύθερος να τα μεταφέρετε σε οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή.
Η εφαρμογή κρατά αυτόματο back up στους servers. Σε περίπτωση που επιθυμείτε για δικούς σας λόγους να τηρείτε και τοπικά back up των αρχείων σας ,η εφαρμογή σας δίνει τη δυνατότητα αυτή.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια σύνδεση στο internet. Δεν απαιτείται τεχνικός εξοπλισμός συγκεκριμένων προδιαγραφών, μπορείτε να εισέλθετε στο πρόγραμμα από οποιοδήποτε υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, i-pad ή tablet και χρησιμοποιώντας οποιονδήποτε browser της επιλογής σας ( explorer, Mozilla κ.λπ.)